BIZNES Problemy społeczne

Carefleet partnerem ogólnopolskiej kampanii „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”

Carefleet, jedna z największych spółek działających w obszarze Car Fleet Management (CFM), dołączył do szerokiej koalicji firm i organizacji, które w ramach realizacji swojej strategii społecznej odpowiedzialności biznesu wspierają kampanię „Nigdy nie jeżdżę po

Data publikacji: 2015-11-25
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Carefleet partnerem ogólnopolskiej kampanii „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”
Kategoria: Problemy społeczne, BIZNES

Carefleet, jedna z największych spółek działających w obszarze Car Fleet Management (CFM), dołączył do szerokiej koalicji firm i organizacji, które w ramach realizacji swojej strategii społecznej odpowiedzialności biznesu wspierają kampanię „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”.

Carefleet partnerem ogólnopolskiej kampanii „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” Problemy społeczne, BIZNES - Carefleet, jedna z największych spółek działających w obszarze Car Fleet Management (CFM), dołączył do szerokiej koalicji firm i organizacji, które w ramach realizacji swojej strategii społecznej odpowiedzialności biznesu wspierają kampanię „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”.

Carefleet, jedna z największych spółek działających w obszarze Car Fleet Management (CFM), dołączył do szerokiej koalicji firm i organizacji, które w ramach realizacji swojej strategii społecznej odpowiedzialności biznesu wspierają kampanię „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”.

„Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” to hasło ogólnopolskiej inicjatywy, której celem jest zwrócenie uwagi na problem pijanych kierowców i społecznego przyzwolenia na jazdę na „podwójnym gazie”. Akcja wykorzystuje nieskomplikowany mechanizm, polegający na upowszechnieniu znaku „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”, dotychczas zarezerwowanego dla opakowań i reklam piwa oraz uczynieniu z niego symbolu społecznego manifestu odpowiedzialnych – trzeźwych kierowców. Przekaz kampanii adresowany jest do kierowców w całej Polsce. Mogą oni wyrazić swoje poparcie dla tej inicjatywy poprzez naklejenie na tylnej szybie samochodu znaku przekreślonych kluczyków, który jest symbolem akcji.

Poważnie traktujemy filozofię odpowiedzialności w prowadzonych przez Carefleet działaniach biznesowych. Zdając sobie sprawę z efektów kampanii zdecydowaliśmy się dołączyć do akcji i dotrzeć z przekazem „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” do przedsiębiorców, fleet managerów oraz kierowców flotowych – mówi Klaudia Kowalczyk, Marketing Manager Carefleet S.A. Jesteśmy przekonani, że wsparcie kampanii poprzez zamieszczanie naklejek na flotowych samochodach w znaczący sposób wpłynie na zmianę świadomości kierowców, a tym samym na bezpieczeństwo na drogach – dodaje.

Kampania została zainicjowana w 2014 r. przez Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. W dystrybucję naklejek włączyło się ponad 50 instytucji i organizacji z całej Polski przyczyniając się tym samym do uczynienia z 1 500 000 kierowców odpowiedzialnych ambasadorów trzeźwej jazdy, którzy w otwarty sposób wyrażają swój sprzeciw wobec prowadzenia pojazdów pod wpływem alkoholu. Inicjatywa uzyskała patronat Komendy Głównej Policji oraz Ministerstwa Gospodarki. Wśród partnerów znalazł się także Parlamentarny Zespół ds. Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, ośrodki  administracji samorządowej, firmy, instytucje reprezentujące branżę motoryzacyjną, paliwową i transportową, a także organizacje pozarządowe oraz media.

Zaangażowanie w akcję  „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” to jedno z wielu działań, jakie spółka prowadzi w ramach polityki odpowiedzialnego biznesu. Carefleet jest również partnerem społeczno-edukacyjnej kampanii „Odblaskowi.pl”, która ma na celu propagowanie noszenia elementów odblaskowych, poprawiających widoczność pieszych i rowerzystów. Ponadto spółka aktywnie wspiera przedsiębiorców oraz osoby zarządzające flotami samochodów w działaniach edukacyjnych na rzecz zrównoważonego transportu i ochrony środowiska.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Carefleet partnerem ogólnopolskiej kampanii „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” Problemy społeczne, BIZNES - Carefleet, jedna z największych spółek działających w obszarze Car Fleet Management (CFM), dołączył do szerokiej koalicji firm i organizacji, które w ramach realizacji swojej strategii społecznej odpowiedzialności biznesu wspierają kampanię „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”.
Hashtagi: #Problemy społeczne #BIZNES

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy