BIZNES Problemy społeczne

Podarujmy święta dzieciom ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce!

Data publikacji: 2019-11-20
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Podarujmy święta dzieciom ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce!
Kategoria: Problemy społeczne, BIZNES

Trwa aktywacja marki Kasia pod hasłem „Upiecz dzieciom radość”. Akcja ma na celu wsparcie Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w organizacji Świąt Bożego Narodzenia i ferii dla dzieci.

Podarujmy święta dzieciom ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce! Problemy społeczne, BIZNES - Trwa aktywacja marki Kasia pod hasłem „Upiecz dzieciom radość”. Akcja ma na celu wsparcie Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w organizacji Świąt Bożego Narodzenia i ferii dla dzieci.

Trwa aktywacja marki Kasia pod hasłem „Upiecz dzieciom radość”. Akcja ma na celu wsparcie Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w organizacji Świąt Bożego Narodzenia i ferii dla dzieci.

Projekt wystartował 4 listopada. Jego organizatorem jest Upfield, właściciel marki Kasia, ale włączyć może się każdy. Wystarczy kupić kostkę do pieczenia Kasia, upiec z nią świąteczne pierniczki, wykonać im zdjęcie i opublikować na Instagramie lub Facebooku z hashtagiem #upieczdzieciomradosc. Dzięki zaangażowaniu fanów marki w akcję pieczenia ciasteczek i publikacji zdjęć wypieków, Kasia przekaże Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce
aż 100 000 zł. Ma to być wsparcie w organizacji pełnych ciepła, radości i dziecięcego uśmiechu świąt Bożego Narodzenia oraz niezapomnianego zimowego wypoczynku dla podopiecznych Stowarzyszenia.

Miłośniczki pieczenia, które zaangażują się w pomoc, mają natomiast szansę wygrać zestawy przydatne w przygotowaniu świątecznych (i nie tylko) słodkości – rękawice kuchenne, fartuchy i foremki do pierniczków. Marka nagrodzi nimi autorów 20 najlepszych spośród opublikowanych zdjęć pierniczków.  

– Rodzinne ciepło, uśmiech i zapach świeżo upieczonego domowego ciasta to wartości, które od zawsze towarzyszą marce Kasia. Chcemy, aby w okresie świątecznym wypełniały one każdy dom, niosąc poczucie bezpieczeństwa i radość. Dlatego po raz kolejny wspieramy najmłodszych – tym razem podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Mamy nadzieję, że w ten sposób przywołamy uśmiech na ich małych buziach – mówi Alicja Strójwąs, Category Manager firmy Upfield. 

Za stworzenie strategii komunikacji, przygotowanie kreacji oraz realizację projektu odpowiada agencja marketingowa Advalue.

– Jesteśmy dumni z tego projektu. Chętnie wspieramy szczytne cele i rozwiązania marketingowe, które przynoszą coś więcej niż zysk. A dzięki tej akcji, razem z marką Kasia pomagamy dzieciom odzyskać radość ze świąt – mówi Kama Antosiewicz – Digital & Social Media Manager z Advalue.

Akcja objęła komunikację w sklepach, YouTube oraz portale społecznościowe.

Akcja potrwa do 24 grudnia.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Podarujmy święta dzieciom ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce! Problemy społeczne, BIZNES - Trwa aktywacja marki Kasia pod hasłem „Upiecz dzieciom radość”. Akcja ma na celu wsparcie Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w organizacji Świąt Bożego Narodzenia i ferii dla dzieci.
Hashtagi: #Problemy społeczne #BIZNES

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Tagi: #BIZNES   #Problemy społeczne