Zdrowie

Zdrowe nawyki i dietetyczne triki

Odchudzanie nie musi kojarzyć się z głodówką i rezygnacją ze wszystkich ulubionych potraw. Dietetyczne triki i zdrowe nawyki pozwalają oszukać żołądek i nasycić zmysły. Jeśli

Odchudzanie nie musi kojarzyć się z głodówką i rezygnacją ze wszystkich ulubionych potraw. Dietetyczne triki i zdrowe nawyki pozwalają oszukać żołądek i nasycić zmysły. Jeśli nie masz ochoty na codzienne spotkania z wagą i centymetrem, nie musisz tego robić ? z kilku powodów. Po pierwsze, na trwałe efekty diety zawsze trzeba poczekać, więc codzienny stres związany z niewielkimi wahaniami wagi nie wpływa pozytywnie na motywację. Po drugie, czas związany z wpatrywaniem się w cyferki lepiej poświęcić na coś innego ? choćby na przeprogramowanie myślenia i zmianę przyzwyczajeń.

Zdrowe nawyki?
Mózg potrzebuje zaledwie 21 dni, aby odejść od zbędnych przyzwyczajeń i zastąpić je nowymi ? nie trzeba więc być radykalnym, wystarczy stopniowa zmiana nawyków. Jeśli nie wyobrażasz sobie gorzkiej kawy czy herbaty? wypróbuj słodzik, a najlepiej systematycznie zmniejszaj ilość używanego cukru. Nawet nie zauważysz, jak całkowicie wyeliminujesz go ze swojego menu. Nie narażaj się także na obecność słodyczy w swoim otoczeniu ? postaraj się, aby przysłowiowy talerz z ciastkami nie stał w wyeksponowanym miejscu. W ten sposób unikniesz pokus, a jeśli najdzie Cię ochota na małe grzeszki ? pozwól sobie na nie, chociaż oczywiście z rozsądkiem. Może rozwiązaniem jest ustalenia sobie dnia, w którym bez wyrzutów sumienia zjesz kawałek czekolady? Unikaj gotowych posiłków i wilczego głodu – zjesz trzy razy więcej niż potrzebne, aby go zaspokoić. Regularne posiłki kilka razy dziennie to podstawa przyspieszenia metabolizmu i racjonalnej utraty wagi. Pamiętaj też, żeby jeść powoli – trawienie zaczyna się już w jamie ustnej!
?dietetyczne triki
Powoli przyzwyczajaj żołądek do mniejszych porcji ? po kilkunastu dniach przestanie domagać się więcej, ponieważ ten organ ma to do siebie, że szybko się kurczy. Zrezygnuj także z ogromnych talerzy, na których nawet normalny posiłek wygląda mało zachęcająco ? przechytrzysz oczy i mózg. Wspomóż się suplementami diety ? najlepiej takimi, które zawierają ocet jabłkowy – w naturalnym sposób hamuje on apetyt, wspomaga metabolizm i usuwanie szkodliwych produktów. W ten sposób pomożesz swojemu organizmowi wejść na odpowiednie tory. Wybierz sprawdzone i bezpieczny preparat, np. Cidrex Plus (Vitana), który poza octem jabłkowym zawiera ekstrakt z zielonej herbaty podwyższającej termogenezę (spalanie tłuszczu) oraz np. witaminę B6 mającą wpływ na przemianę tłuszczów i węglowodanów. Oczywiście nie wybieraj się na zakupy z pustym brzuchem i spożywaj dużo płynnych potraw – udowodniono, że osoby, które zaczynają posiłek od lekkiej zupy zjadają ok. 26 % mniej dania głównego. Dlaczego? Zupa zaspokaja pierwszy głód, a do tego zawiera sporo błonnika, który doskonale syci i zapełnia żołądek.

A to już wiesz?  W Bonarka City Center o zdrowiu

http://www.pressoffice.pl/zdrowie,t1156569107?more=382545477

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy